Lauroff.lt

Terminai ir sąlygos

1. Paslaugos teikimas: – LAUROFF įsipareigoja teikti paslaugas, susijusias su interneto svetainių kūrimu ir vaizdo montažu, pagal kliento poreikius ir nurodymus.

2. Darbo apimtis: – Darbų apimtį ir sąlygas konkretizuosime atsižvelgiant į kliento pageidavimus ir susitarimus.

3. Apmokėjimas: – Už teikiamas paslaugas klientas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą laiku ir pagal susitarimą.

4. Autorinės teisės: – Visos autorinės teisės į sukurtą interneto svetainę ir vaizdo montažą priklauso man, nebent kitaip susitariama raštu.

5. Konfidencialumas: – Visi kliento teikti duomenys ir informacija laikomi konfidencialiais ir neperduodami tretiesiems asmenims be kliento sutikimo.

6. Pakeitimai ir atšaukimas: – Bet kokie darbų pakeitimai ar atšaukimas turi būti pranešti raštu ir derinami su abiejų šalių sutikimu.

7. Atsakomybės ribojimas: – Aš neprisiimu atsakomybės už bet kokius praradimus ar žalą, patirtą dėl kliento teikiamos informacijos netikslumo ar netinkamo naudojimo.

8. Teisės ir ginčai: – Visi ginčai, iškilę dėl šių terminų ir sąlygų, sprendžiami vadovaujantis [valstybės] teisės aktų reikalavimais. Šie terminai ir sąlygos įsigalioja nuo jų priėmimo momento ir taikomi visoms šalims, įskaitant mane, kaip paslaugų teikėją, ir klientą.

9. Atnaujinimai ir priežiūra: – Paslaugų teikėjas įsipareigoja teikti tam tikrą laikinę palaikymo ir techninę priežiūrą po paslaugų suteikimo, jei yra susitarta atskirai. Bet kokie papildomi poreikiai arba palaikymo paslaugų išplėtimai gali būti derinami papildomai.

10. Asmens duomenų naudojimas: – Aš, paslaugų teikėjas, įsipareigoju naudoti kliento pateiktus asmeninius duomenis tik paslaugų teikimo tikslais ir laikyti juos konfidencialiais, laikydamasis galiojančių duomenų apsaugos teisės aktų.

11. Laikymasis terminų: – Abi šalys įsipareigoja laikytis nustatytų terminų ir sąlygų bei atlikti savo pareigas sąžiningai ir sąžiningai.

12. Paslaugų teikimo atšaukimas: – Paslaugų teikėjas turi teisę atsisakyti paslaugų teikimo arba nutraukti bendradarbiavimą, jei klientas nevykdo savo įsipareigojimų pagal šiuos terminus ir sąlygas, po raštiško pranešimo klientui tam tikro pranešimo laikotarpiu.

13. Bendradarbiavimas ir komunikacija: – Abi šalys įsipareigoja sąžiningai bendradarbiauti ir bendrauti, siekdamos pasiekti geriausių galimų rezultatų ir išvengti nesusipratimų. Šie papildomi punktai padeda aiškiau apibrėžti abiejų šalių įsipareigojimus ir užtikrinti sklandų bendradarbiavimą.

14. Intelektinė nuosavybė: – Visos idėjos, koncepcijos, dizainas ir kiti sukurti arba aptarti kūrybiniai darbai yra paslaugų teikėjo intelektinė nuosavybė ir negali būti naudojami be jo raštiško leidimo.

15. Apsauga nuo atsakomybės: – Paslaugų teikėjas neatsako už bet kokius netiesioginius, atsitiktinius ar padariusius nuostolius, kuriuos gali patirti klientas naudodamasis sukurtomis paslaugomis, išskyrus atvejus, kai tai yra tiesiogiai dėl paslaugų teikėjo kaltės arba nusižengimo.

16. Konfliktų sprendimas: – Bet kokie kilę konfliktai ar nesusitarimai tarp šalių bus siekiama spręsti derybų keliu ir abipusio sutikimo.

17. Teisės pakeitimai: – Paslaugų teikėjas turi teisę pakeisti šias sąlygas ir terminus, pranešdamas klientui raštu ar elektroniniu paštu iš anksto.

18. Galiojantis teisės aktai: – Šie terminai ir sąlygos turi būti aiškinami ir vykdomi pagal [valstybės] teisės aktus. Šie papildomi punktai užtikrina, kad abiejų šalių teisės ir įsipareigojimai būtų aiškiai apibrėžti ir nesukeltų nesusipratimų